CICISTRIGULA!

Az Anton zenekar felháborítóan együgyű pillanatainak krónikája

a humor pillanata

2011.07.09. 21:22 - dánijel

..szóval öcsémmel napszemüvegeket próbálok a teszkóban, és amikor már a leghülyébb színűeket mustráltam, kiszúrtam az idei nyár favoritját: a kéket. öcsém foghegyről veti oda, hogy szerinte rossz választás, bár alapvetően pont olyan, mint az Anton. Meg kell magyarázni róla, hogy miért jó.

itt nevettem fel hangosan.

aztán megvettem a kéket.

voltunk Pécsett a Rockmaratonon. Zenéltünk egy teli sörsátornak, ahol mogorva rockerek próbálták felvenni az első sörük mellett az aznapi ritmust. Érdekes élmény volt. Úgy érzem, hogy tök jót tesz a sok koncertezés a színpadképünknek, bár alapvetően még a mai napig lehangol, ha nem hallom magam. Ki a fasz tud az ilyesminek örülni. Szóval még van hová. Mindig van.

Meg aztán folytatom az alkoholmaratont, amit a Hegyalja Fesztivál fog betetőzni, így az agysejtjeim már most igyekeznek beszari patkányként menekülni a süllyedő hajóról, mielőtt én magam gyilkolom meg őket. Az ilyen pillanatok viszont nagyon jót tesznek a bennem lakozó trubadúrnak. Mindenféle dalszövegeket írok. már megint.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://anton.blog.hu/api/trackback/id/tr113053625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása