CICISTRIGULA!

Az Anton zenekar felháborítóan együgyű pillanatainak krónikája

csillagfúlás

2012.06.28. 12:07 - dánijel

Nélkülem mozdul a Föld
A hang nem számít
Csak a kimondatlan szónak van most súlya
Űrhözragadt lelkem
Nem volt kérdés, nem feleltem
Csak hagytam, hogy testem magát a bolygó-szívbe fúrja

Csak tartson még ma az atmoszféra
Hogy olvadjon burkom
Néma csendem oldja fel a zúgás
Az esés nem fog fájni

Mit nekem az értelem?
Mögöttem nincs más semmi, csak űr
Félelemre képtelen
Levegő, tölts el magaddal!
Úgyis lábra érkezem!
Fúlócsillag, meteória
Nézz fel! Nézz fel és érezz velem!

Létre készen felhőtáncolok
Nem értem, miért nem égek el?
Minden észrevétlen kerül túl közel
Mégsem mozdul semmi el.

Mit nekem az értelem?
Mögöttem nincs más semmi, csak űr
Félelemre képtelen
Levegő tölts el magaddal!
Úgyis lábra érkezem!
Más tüdőbe képzelem
Az első lélegzetem

Létre készen felhőtáncolok
Nem értem, miért nem égek el?
Minden észrevétlen kerül túl közel
Mégsem mozdul semmi el.

Oxigén, részegíts meg, nem az égi jel
Csak egy fúlócsillag vagyok
Árnyékom szűkülő szívében várj
És lelkeden jéghideg krátert hagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://anton.blog.hu/api/trackback/id/tr444616506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása