CICISTRIGULA!

Az Anton zenekar felháborítóan együgyű pillanatainak krónikája

szörnyek az ágy alatt, avagy a világ megmentése 2 - 1.0

2012.04.22. 14:03 - dánijel

ruhák száradnak a tetőn
test feszül a kéz alatt
ne gondolj most pirkadatra
minden múló pillanat itt ragadt
és az autók nem mozdulnak az utcán

lábak csúsznak szét, a jégen
csöndben máglyát gyújtanak
a Hold ruhátlan az ágyra fekszik
szörnyeim az ágy alatt alszanak, túl mélyen
épp úgy vagyok már én is benne

halkan nem lehet itt lenned!
mindent felébresztek, felébresztelek!

nem tudom hová, csak előre
halott testeket rejtek a tetőre.. előled
mert én vagyok az, mi az égen ragyog
de a tetőn fekvő hullák is én vagyok
alattam fekszem titokban
pár szívet megettem, a többit kidobtam

élét sem érzed, nem féled, hogy lényeg, vagy illan el
mindennek háttal, de mindenre készen, most csak lenni kell
maradj az ágyon kérlek, ha jó, itt élhetsz, színpadon-szabadon
szeretkezünk és a szörnyek távcsövet kérnek a karzaton

mi ez a szag a tetőn? halált fúj a szél
ha akarod megyek én elől, de ha hátulról szeretnéd
itt a létra a létre, csal majd lépre
ma könnyelmű szajhák várnak a végre
ami nem jön, elmenekül.. ha kell, hát érd utol!

kerék csikordul, görcsbe rándul
a test a ruhába csúszik magától
fázik a májusi szélben este sincs már
mozdul a távol

várj! nézz az ágy alá!
ez vagyok én
a tetőről szebb a táj
ha látni szeretnél..

A bejegyzés trackback címe:

https://anton.blog.hu/api/trackback/id/tr914466450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása